tirsdag 9. juni 2009

I dag har vært en fin dag

Den vonde ryggen min hadde godt av en tur ut idet fri. Etter inspirasjonfra Gunda på “Alt godt”, har jeg laget Urtesalt idag. Det dufter over hele huset.

                                         9 juni 005  

                                                       Denne dufter også.

Syrin er sommer…..men været ! I dag har det haglet, regnet, vært lyn og torden og sol.

Mellomtrinnet på skolen her pleier å ha en overnattingstur som avslutning på skoleåret. De gikk i to timer før de kom opp til dette vannet.

                                           Trinntur 09 004

                                                          Nydelig var det !

Vi var noen foreldre som tok turen i ettermiddag for å hilse på. Moro å se ungene i andre omgivelser . Det foregikk fisking, padling, matlaging og grilling. Virkelig et fint tiltak av skolen !

                                                   9 juni 006

Jeg er ikke spesiellt glad i “stæsj” i hagen, men han her får bo i trappa mi.

Og jeg lurer på hvilke planter jeg skal dekorere med ved Fjøsinngangen i år ?  Forslag mottas med takk !

                                          9 juni 020

I morgen skal jeg prøve meg på jobb….håper ryggen holder.

1 kommentar:

ASSA sa...

Lykke til imorgen! Vond rygg er noe skitt.

Ide til fjøsinngange: Har ikke noen omveltende ideer men en potte med en hengende plante oppi melkespannet?!